FOTO DE LA SEMANA

FOTO DE LA SEMANA

jueves, 7 de abril de 2011

MARXA BENIDORM

Una vegada mes, el nostre membre mes actiu, Alberto Gomar, ens envia l'ultima crònica de la seua particiapció en la marxa de Benidorm, a vore si altres membres s'animen i participen en alguan ruteta, a banda de Karreta i Pinxe, que continuen en la seva preparació per la "pedals de foc non stop"

Esto es el que ell ens conta:

Dir que vaig anar soles, no en va poder acompanyar Efren,, i allí vaig quedar amb l'amic Edu de la tenda TOT BICI de Sueca, ell anava amb bon ritme hasta que va punxar i al final vam acabar junts la marxa.
La marxa va estar molt entretinguda, un començament per dins de Benidorm travessant el passeig de  la platja de Ponent, només vam eixir de Benidorm senda a gogó, es van fer prou embotellaments, crec que una bona pujà de 3 kms havera estat bé per a que el pelotó s'estirara un poc, a partir d'ahí tot el rato trencacames, molta senda xula i algúna que altra bassa enorme que obligava a enfangar-se sí o sí, unes bones baixaes, creuar riu amb aigua, pareix mentira que hi haja tanta senda per Benidorm. El únic negatiu de la marxa algún tamo poc senyalitzat que menos mal que anava en gent que coneixa el recorregut sino m'havera perdut més d'una volta. Al final vaig acabar en 1h 59 minuts i 59 segons, en una mitja de 16 kms/hora, acabant el 112 de la general i el 43 de categoria Elite, m'havera agradat acabar per baix del 100 pero en fí, a vore si estes setmanes que estem entrenant més es nota i podem conseguir-ho en la próxima marxa que es el proper 17 d'abril en Xaló.









No hay comentarios:

Publicar un comentario