FOTO DE LA SEMANA

viernes, 18 de noviembre de 2011

BENIXAMA 2011

Esmorzar en Beneixama 13/11/2011
Després de la bona experiencia de la ruta Ontinyent-Bellreguard, van decidir anar un diumenge a esmorzar a Beneixama. Es van presentar 5 bikers;  Albert,  Efren,  Xarly,  Victor i Carreta. El punt de trovada era a les 7:30 del matí a la gasolinera de Gybsa des d´on van eixir cap a Beneixama.
Després d´esperar una miqueta i quan ja tots estaven a punt, van marxar.  La volteta no era molt complicada però si que anava tot el temps pujant. Van anar cap a la Venta Vella entrant per la Cals Frares. Una vegada allí van seguir i van pujar cap a  la casa dels caçadors de Gamellons pel Barranc del Sumadors. Allí estava el primer punt d´avituallament. Com no, el nostre incondicional presi dels Intokables BTT (Enrique “PIPA”) els esperava per si algú necessitava alguna cosa. En aquest viatge, anava acompanyat per un il-lustre membre de l´Agrupació Musical Ontinyent, Rafa Pla,  qui es va apuntar al esmorzar.
Per a sopresa dels  qui anaven fent la volteta,  es van trobar amb Ricard (Sastre II) en la casa dels caçadors,  que anava a fer una volteta curta i prompte a casa.
Des d´allí van emprendre la pujada cap a la Font de la Duenya. Abans d´arribar, en la bifurcació, Ricard va seguir cap a Ponce i ja no els va acompànyar mes tros.
Seguint cap a la Font de la Duenya i després cap la casa del Moro, els nostres ciclistes anaven seguint la pista forestal. Pipa, que anava per carretera va entrar per la pista a buscarlos, per si algú necessitava alguna cosa.
Quan es van trobar i en vista de que tot anava be, Pipa i Rafa van decidir baixar amb direcció a Beneixama i anar provant la cerveseta mentre els ciclistes arribaven.
Els 5 Bikers van baixar a Beneixama per un camí paral-lel a la carretera, i van anar directes al bar on ja els esperaven els dos membres del equip de recolzament.
L´esmorzar no va estar malament, per a prova les fotos. Carn a la brasa, cerveseta, cafes i com no; Herbero. Tots els assistents van quedar contents ja que l´esmorzar va ser de plat. No es descarta tornar en properes ocasions.
Després d´esmorzar tots els ciclistes van decidir tornar per la via del tren Txitxarra, així es que no va ser necessari que ningú tornés en la furgona. Al final volteta de uns 65 Km. amb nous membres (Xarly i Victor) i amb els membres de la Pobla del Duc (Albert i Efren).
Esmorzant, ja es va parlar de la propera eixida. Està quasi concretada i d´aci a no res ja vos informarem.